Popis
Komu je kurz/školenie určené
Telefonujete existujúcim alebo potenciálnym klientom / obchodným partnerom a dohadujete s nimi schôdzky po telefóne?
Je súčasťou Vašej práce akvizícia nových klientov / obchodných partnerov?
Na tomto seminári získate osvedčený postup pre dohodnutie schôdzky po telefóne a zvyšovanie vlastnej úspešnosti prostredníctvom zdolávania námietok, požiadaviek či odmietnutie zo strany klienta / obchodného partnera. Na reálnych telefonátoch budete trénovať akvizičné telefonovanie, overíte si efektívnosť trénovaného postupu a získate individuálne spätnú väzbu k výkonu.
Seminár je určený pre:
• obchodného zástupcu a špecialistu obchodu
• pracovníkov call centier
• klientskych pracovníkov bánk a finančných inštitúcií
• všetkých, ktorých práca zahŕňa akvizície a pohovory po telefóne
Program seminára:
• manažment budúceho klienta
• akvizičný plán alebo”poznáte svoje čísla?”
• proces premeny potenciálneho klienta na klienta / obchodného partnera
• telefonické dohodnutie schôdzky v systéme akvizície
• pravidlá pre zvýšenie úspešnosti prvého telefonického kontaktu
• algoritmus akvizičného telefonátu (osvedčený postup pre dohodnutie schôdzky)
• “predhrievanie” telefonátu a jeho význam
• prekonávanie námietok a negatívnych (vyhýbavých) odpovedí, reakcia na najčastejšie námietky
• tréning dohodnutia schôdzky telefónom, diskusia, spätná väzba